lördag 26 november 2011

Shopping

Jag har köpt en ny vinterjacka =) en Parajumpers. Efter att ha haft min Bommerang sen andra ring i gymnasiet så tyckte jag att det var dags. Visst har man pälsjackor, kappor men en svensk vinter kräver en ordentlig jacka. Jag är super nöjd och längtar efter att få använda den.

Denna jacka finns att köpa på nätet, Johnells, NK pris 7000:-

Sen har jag även passat på att köpa Nimue Skin Technology produkter. Både Vanja och Gabriella använder deras produkter och är så nöjda. Så jag tänkte också prova =) lovar och berätta mer om dessa efter att ha provat i några veckor!

Purifier - Nimue

Fördelar för huden AHA-komplex exfolierar och reducerar talg på hudytan. Tea Tree olja arbetar på inflammation och verkar lugnande och läkande. Lacto-komplex reglerar talgkörtlarnas aktivitet. En unik kombination av fuktighetsgivare och naturliga fuktighetsfaktorer samverkar för att motverka torrhet.
518:-

Cleansing Gel - Nimue

Nimue´s tvålfria krämiga gelé-rengöring innehåller bl a Alpha Hydroxy Syror. Den rekommederas för alla hudtyper och hudtillstånd. Cleansing Gel rengör skonsamt och effektivt din hud.
Fördelar för hudenpH 4,5 icke-alkalisk rengör utan att störa hudens naturliga pH-värde.Cellförnyande och stimulerande.Anti-oxidanten E-vitamin-ester motverkar förtidigt åldrande. Milt återfuktande med en kraftfull kombination fuktighetsgivare. Avlägsnar make-up och orenheter även ögon makeup.
Användning:
Applicera morgon och kväll.
Ta en liten mängd på en fuktad bomullstuss för att avlägsna ögon makeup och läppstift.Applicera rengöringen på huden med fuktiga fingrar och massera i ca 1minut. Skölj noga av med vatten.
500:-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar