lördag 8 september 2012

Leona fick sitt tre månaders vaccin igår och har sedan dess varit hängig! Mot kvällen fick hon lite feber och grät! Man såg att hon led! Jag hann vara hemma hos Vanja i 2 timmar tills maken ringde och sa att hon inte slutar gråta! Eftersom hon annars är så snäll och typ aldrig gråter blev jag så stressad och Michael ännu mer! Jag gav henne lite Alvedon och hon sov från elva till åtta på morgonen åt och somna om till tolv, förstår ni hur slut hon var;(
Mammas hjärta!



Innan vaccinet


Vid fyra imorse åkte maken till Tyskland, ( jobb) till vår fasa upptäcker vi att passet gick ut för en vecka sedan!! Kaos! Men det gick att åka med körkortet ;)
En stor säng som blev tom efter Mike fick Leona flytta in istället sååå mysigt!



Vid sju igår åkte jag och katta till Vanja! Min galna/snygga vanich fyllde 28 år! Shit vad tiden går fort känns som igår då vi var 19 och åkte till Montenegro och festa som galningar! Vilka tider å vilka minnen ;)


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar