onsdag 4 juni 2014

Hejsan!
Dagarna går snabbt och det är redan onsdag. Jag sitter på jobbet och väntar in sommarlunchen som skolan ska bjuda på. Det brukar vara en festlig måltid. Jag var lite orolig att jag inte skulle kunna vara med eftersom de ringde mig från dagis igår och sa att Leona har feber, men när vi kom hem så mådde hon bra och sov hela natten utan problem så imorse bestämde jag mig för att hon får gå till dagis ändå. En feberfri och glad Leona vill jag ha =)

I söndags firade vi min kusins son som konformerades det firades med mat dans och massa skoj för barnen. Leona hade så kul och det är roligt att se hur social hon är.
Graviditeten går bra men det är en ständig kamp att hotta nåt att ha på sig varje gång man ska vara lite finare. Får se vad jag hittar i garderoben imorgon då jag har 2 studentmottagningar och bröllop på fredag. På lördag ska jag på examensfest och på söndag firar vi min lilla Leona som fyller 2 år!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Kusinerna Razai


Mamma och min älskade mormor som också var bjuden



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar