fredag 19 augusti 2011

Rouge!

Lacquer Boudoir - Chanel - Rouge Fatal Promotion
Rouge är den produkten jag inte klarar mig utan, men det kan vara svårt att avgöra vilken ton man ska ha på rouget och när enough är enough men lyckas man blir resultatet fantastiskt. Men jag försöker att aldrig ta med mig rouget ut istället tar jag med mig ett mattande puder. För nästa dag kommer mingelbilderna och man bara, ehey, what happened?
  • Ljus hy : Ljushyade kvinnor ser fantastiska ut i rosa toner
  • Oliv hy: Bruna och koppartoner
  • Svart hy: Plommon, fushia, bronze och aprikos
  • Rödhöriga: Persiko och korall.
De rouger jag använder är alla från Make up store.
Till fest använder jag Seashell som är en matt rosig färg.


    Till vardag använder jag Posh och Ginger som är lite sandbruna med lite rött i. Dessa passar de flesta och är jätte fina. Priset för dessa rouger är 155 Kr
Posh
Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar