lördag 6 augusti 2011

Utgång

Ligger i sängen och kan inte sova! Så mycket som snurrar i mitt huvud. Middagen var så trevlig och det var många minnen från Miami som dök upp när Marias vän Claire berättade om hur det är att bo där! Jag och maken har många gånger pratat om att lämna Sverige och prova på USA! Efter Miami, Boston och NY älskar vi landet! Men som sagt så krävs det mycket. Men jag skulle inte banga på Miami alltså.



Det blev en trevlig middag på Sturehov. Till Förrätt blev det Ostron som jag älskar.



Och huvudrätt rimmad lax med dillstuvad potatis



Fina bästis och kusinen



Jag å kusin






Denna blid garva vi åt, eftersom jag ser ut som Ronja rövardotter med mitt långa hår! Usch måste klippa mig!



Finaste systrarna!
Sedan blev det en sväng till Josefinas där vi träffa Vanja, Sanja och Tanja!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar