torsdag 27 oktober 2011

En Vän!

Idag fick jag en liten tankeställare! Det har varit en jobbig och intensiv period för mig och många i min omgivning senaste tiden, vare sig det är jobb, familj och andra olika relationer. Det är därför extra viktigt att då visa att man finns där för varandra. Eftersom jag också haft mycket i mitt liv, så behövde jag skakas om av en vän idag!
Jag uppskattar alla mina vänner, även om det är en del som jag umgås mindre med. Ofta har man ju en historia tillsammans som är värdefull och det kan också vara viktigt.
Så mitt budskap är vårda era vänner, oavsett vad det är för vänner. Vänskap är något vackert något speciellt. Vänskap är som en skör blomma som man måste vattna annars dör den. Vänskap är början på något nytt.
Förlåt Bästis! Lovski!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar