onsdag 12 oktober 2011

God morgon

away2
Jag sitter på jobbet och ska alldeles strax börja min lektion, men ville bara slänga in ett snabbt inlägg. God morgon alla! =)
Jag är så trött det har varit tre tidiga mornar i rad plus att jag jobbade kväll igår. Det blev DH hos svägerskan igår eftersom Canaldigital är så jävla tröga med att leverera det dem ska. BTW så börjar mitt nyttiga liv idag, jag har varit så jävla tjock i 1 vecka nu, mår faktiskt dåligt när jag äter så mycket skit. Inte på grund av vikten utan för att min kropp säger ifrån, äcklig hy och seg blir jag. Hmmm får se hur länge jag kommer orka =) ni som känner mig rätt vet att det kommer det pågå i 2 dagar haha.
Till  helgen har jag lite att se framemot, underbaraste Andrea blir hela 1 år, och en annan vän fyller 25 så det bli barnkalas på dagen och Sture på kvällen =).
Puss så länge
away1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar