tisdag 15 oktober 2013

Klockan är sju på morgonen och jag har lämnat leona på förskola och sitter på tåget på väg till Linköping! Jag 2 kollegor och rektorn ska dit på fortbildning! Ska bli kul och intressant!

Igår satt jag med leona i 2 timmar hos doktorn! Hon har hostat nå förskräcklig de senaste 4 nätterna! Hon har en massa slem i halsen som hon inte får upp!

Det händer inte så mycket mer just nu, ganska tråkig period nu! Jobbar och jobbar ljuspunkten är verkligen min lilla familj! Jag längtar tills vi utökar familjen så man har händerna fulla! Men inte riktigt än!



Trött leona efter duschen igår!


Frulle med halloumi ost å lite annat!


Sökte även till sth universitet igår, ska läsa vanlig svenska tänkte jag , just nu är jag lärare i svenska som andra språk!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar