torsdag 3 juli 2014

Hejsan! Ligger i sängen och ska sova är helt slut! Va i Skansen idag med min vän Gabriella som också är Leonas gudmor! Det tog verkligen på kraften Gud så trött jag var efter! Höjdpunkten idag var att vi slängde Leonas nappar till björnarna! Det för att avvänja henne från nappen! Det gick bra hela dagen och hon var nöjd gick runt och sa till alla "kasta lonas napp bjonen" men sen kom kvällen och det blev dags för sömn jag farade det värsta och lämnade en i absolut tänkbara scenario! Men det gick hur bra som helst hon fråga efter den 3-5 gånger och ja repeterade varje gång kommer du ihåg att vi kasta den till björnarna ? Mmm och till slut somna hon! Är sååå stolt över min sessa! 2 år och 2 veckor och hon är blöjfri och förhoppningsvis nappfri! Det var mitt mål innan hennes lilla syster kommer!








2 kommentarer:

  1. Våran duktiga lilla stjärna❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  2. Vad roligt grattis! Kan du berätta hur Leona blev blöjfri! Tack!

    SvaraRadera