söndag 13 juli 2014

God morgon!
Hoppas ni haft en fin helg, Söndag idag och det betyder att jag och Leona ska besöka makens restaurang och äta brunch. Blogspot fungerar fortfarande inte i mobilen och jag kan inte ladda upp bilder. På tisdag åker vi till Gotland för lite semester, eftersom VM är slut så har maken tid för familjen igen hahah, han har haft massor på jobbet och vi har gått om varandra. Jag går snart in i vecka 37 och det är inte mycket kvar jag hoppas hon tittar ut innan för det börjar verkligen bli tungt.

Leona är fortfarande blöjfri och nappfri och jag är så nöjd. Fick en fråga om hur jag gjorde och helt ärligt så var jag väldigt konsekvent och metodisk och ställde fram pottan i vardagsrummet där vi är mest när vi är hemma, hon fick gå runt i trosor och jag påminde henne var 20 minut så hon nästan blev trött på mig. ibland satte jag henne i pottan utan att hon sa något och det kom. När vi skulle ut var jag lite fegare och hon fick ha bölja men mamma sa att det var fel och att hon får kissa på sig några gånger tills hon lär sig. Så jag sluta med det också och nu säger hon mamma kissa och bajsa och vägrar potta utan det ska vara i toaletten. Det tog cirka 2 veckor.






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar