tisdag 12 augusti 2014

Hejsan!
Längesen nu, men jag har verkligen inte haft lust eller tid för att blogga, det går inte att blogga från mobilen och det är ju det som är det roliga att ladda upp bilder från dagen. Imorgon är min beräknade förlossningsdag och jag är förvånad att Celine inte kommit innan, har verkligen trott att hon kommer innan med tanke på att leona kom innan och att jag haft förvärkar och sammandragningar i snart 3 veckor. Den här sista perioden har varit så tung och utmattande, jag sover ingenting och det tär på mig mest, har tappat 3 kg sista veckorna och jag behåller ingenting i magen pga min rädsla inför förlossningen, jag har alltid haft förlossningsskräck men denna gång är det värre eftersom jag vet vad som väntar. Min första förlossning gick sååå bra men jag led efter. Hoppas och ber till Gud att ge mig styrka och mod för hon måste ju ut hehe.
Allt som händer i världen får ju en också att må dåligt, var är mänskligheten på väg?  Kan inte mer än att be en bön för alla utsatta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar