torsdag 21 oktober 2010


Det börjar gå mot mörkare tider och min värsta modefarhåga, vinterjackor och vinterskor. Jag vet inte riktigt vad det är men det är nästan aldrig snyggt! Önskar jag kunde springa på en affär som heter, eleganta och stilrena jackor och stövlar. För det mesta sitter jag och önskar att jag kunde springa omkring i kappor och pumps som Blair hela vintern men det går ju tyvärr inte.. Snälla Gud, låt mig hitta en classy och varm jacka matchat med ett par supersköna snygga skor till! Jag måste börja leta, men jag ställer mig frågan, var ska jag titta? Jag har aldrig lyckats något tidigare år, hur ska jag lyckas detta år? Förresten, jag fullkomligt älskar den kornblåa kappan, ge mig!
Hur brukar ni göra på vintern, dra på er ett par UGGs och trotsa alla fashionista impulser eller inte trotsa dem och halka omkring i ett par läckra klackar eller stövlar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar