tisdag 19 oktober 2010

Hej Bloggen!
Alltså jag är så arg, ledsen......
Som jag tidigare nämnt har jag haft problem med en lärare i universitetet, Jag har en grammatik tenta som släpar, när tentan gick i september så medellade hon inte mig trots att jag emailat henne flera gånger, Så hon sa att hon då skulle säga åt mig när omtentan gick. Jag gick med på det och bad henne meddela mig långt innan så jag hinner plugga och ta ledigt från jobbet, det gjorde hon minsann,
" hej louisa!
Tentan går nu på fredag!"

AAAAAAA alltså jag e så arg, hon vill ju inte att jag ska klara tentan och få ut min examen.....shit alltså.
Hur fan ska jag hinna ta igen 7,5 p grammatik på 3 dagar.
Helt förstörd. sticker nog till uppsala idag och bor i bibblan 3 dagar framöver.
Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Kära Louisa!

    Tänk positiva tankar! Försök få tag på föreläsningsanteckningar, gamla tentor m.m. Gör ditt bästa!

    Lycka till

    Kram,
    Melissa

    SvaraRadera
  2. Hej gumman !
    ja du vet nog hur det känns, speciellt när man är under press....kan inte mer än att göra mitt bästa...kram på dig

    SvaraRadera