onsdag 6 oktober 2010

Galen dag!

Hej bloggen!
Gud vilken dag! Alltså jag tror inte man kan ha sötare elever än vad jag har, jag vakna åkte till jobbet och blir överraskad av världens fest med kakor,bullar mat dryck ja typ allt man kan ha när man firar något, dock så ordnade mina elever avskedningsfest åt mig, som jag nämnde tidigare så måste jag sluta och lämna över min klass till en annan lärare pga nedskärningar i skolan. Mina elever var helt förstörda, och det kan jag förstå, för jag är ju en såååå grym lärare hehe =) i allafall så fick jag så presenter av dem,
Jag fick en Boss parfym, blommor, smink, ljusstake, choklad, smycke, strykjärn hehe de tycker väl att jag måste börja stryka mina kläder och så världens sötaste kort, där det står
" Vi ska sakna dig så mycket, det finns bara en Louisa"
Jag tycker om att de använder "ska" heheh de har redan bestämt att de ska sakna mig.

Nu är jag äntligen hemma efter att ja jobbat hela dagen och sedan tränat hårt. Nu väntar jag på att Greys ska börja =) weeeeiiii har saknat den serien.
Hoppas bara min man och svåger kan ge mig TV, de sitter och spelar Fifa 11 som vi jaga som två galningar igår.


My dear husband!

Igår fick jag även mina efterlängtade boots, som jag ska ha med min moncler jacka som jag köpte i USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar