tisdag 16 november 2010

Hej alla läsare!
Jag har alltid varit lite nojig och tänkt att kroppen kommer förändras och aldrig blir sig lik, efter en graviditet. Det stämmer säkert till en viss del, dock så har jag alltid trott att jag kommer bli smällfett när jag bli gravid. Därför blev jag glad när jag såg denna tjejs blogg, Jag säger bara kolla kroppen efter 9 månader.

"Jag kunde inte drömma om att komma tillbaka till min gamla form efter mina tvillingar. Det var en del som talade emot- magen blev så uttöjd (sf mått  på 46 cm , ett barn brukar ligga på runt 35) , jag var lite äldre och jag gått upp 26 kg. Har inte tränat sedan v.23 och suttit still i soffan i 15 veckor.
Jag började med min första utmaning den 1 a januari och det var 6 v efter förlossningen. Vintern varit svinkall om ni minns så det var anpassa sig och träna hemma."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar