tisdag 22 februari 2011

Idag var det super mysig dag, träffade min vän Rima och lilla Rabi fikade och bara snacka en massa skoj. Senare åkte jag hem till mamma för att mina kusiner och deras småtingar var och hälsa på, och sist men inte minst så sluta kvällen hemma hos Katta där det mer eller mindre var en traumatisk upplevelse =)=) Katta har en Pittbull !Jaaaa det är en väldigt stor och stark hund. När de får besök så tar hon på honom ett munskydd så när jag och Maria kommer hem till henne så sitter redan karo stel som en staty och skiter på sig inne i andra rummet finns en parabol kille och håller på med sladdar! Ok för att göra en lång historia kort så fucka hunden ut...alltså det blev för mkt för honom nya människor och speciellt en okänd kille i huset att så vi får panik Katta springer runt illröd samt att paniken i hennes ögon skrek VAD FAN SKA JAG GÖRA???? Hon kan inte ta in honom i ett rum eftersom han skäller och hoppar. Den som har sett en Pittbull vet vilka sjuka muskler de har.
Maria och Karo sitter helt panikslagna jag försöker trösta dem med att han inte kan göra något  eftersom han har munskydd medans jag innerst inne döööör, Alltså det såg ut som att han skulle äta upp oss när som helst. Mitt i allt så ringer dörren så är det nån kille från nåt el bolag..." Katta ursäkta men jag har verkligen inte tid just nu" tack å hej!"
Ja till slut fick hon in honom och vi plus stackars parabol killen kunde andas ut.
Lilla Rabi som snart ska bli storebror!

 
Jag å brorsan
 
Söta Lukas, Maria och Vanessa

 Köpte även med mig ett doftljus från Make up store ....jag absolut älskar deras ljus , just detta ljus heter "Less is more" 345:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar