torsdag 17 februari 2011

Shopping in NY

Har suttit i soffan hela dagen så skönt, min familj har just gått hem så mysigt att träffa dem, har verkligen saknat dem. Om ni inte vet så har jag tre bröder och det var galet när de fick sina kläder som de beställt från USA....=)

Så hur har jag haft det i Boston och NY......????
Boston var verkligen en jätte mysig och fin stad. Händer dock inte så mycket efter klockan 21.00. Vi åkte till Boston eftersom alla 3 matcher gick där.På tal om matcherna....de var bäst speciellt Hockey.
New york var jag faktiskt lite besviken på...fanns verkligen inget att shoppa...förstår inte när folk säger att det finns hur mkt som helst.....Det är ju för fan Scala kläder eller Gucci, LV, Prada att välja mellan och det sista har man ju inte råd med. Fy vad besviken jag var, Kan hända att jag var där fel tid på året eftersom det var väldigt ut plockat och vårkläderna hade´inte kommit än.....NY vill jag absolut inte åka tillbaka till, Kan även hända att jag jämför med Miami, för där var jag i sommras och det knäcker allt!  I NY är det mycket människor, trafik, kaos, äcklig mat, dyrt, helt enkelt STOR STAD. Däremot shoppade jag en massa massa baby kläder hehehhe..... fråga inte varför...nångång kommer man väl få barn =)
Mina inköp för mig blev en jätte vacker aftonklänning från bcbgmaxazria ett väldigt känt märke i USA.
Lite krims krams, träningskläder, plus det bästa...eftersom jag var så ledsen att jag inte hittade så mycket kläder så tröstade jag mig med en Väska och plånbok från louis vuitton speedy modell, deras äldsta modell.Väldigt nöjd blev jag =).









Skol väska från DKNY.... och gummistövlar men ser ut som boots på =) Behövs med tanke på hur mkt det regnar i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar