måndag 18 april 2011

Ok, jag vill börja med och säga att jag alltid varit lite skeptisk till tatueringar som symboliserar kärlek till ens partner. Man vet liksom aldrig vad som kan hända i framtiden. Man kanske står en dag med ett märke på kroppen (som aldrig går bort) som brukade stå för kärlek men som nu står för något annat. Svek, otrohet...vad vet jag? Den står iallafall inte för den kärlek man en gång kände när man väl bestämde sig för att göra den där tatueringen som skulle symbolisera ens kärlek till sin partner.
Jag vakna upp nyss och bestämt mig för att skriva min mans namn någonstans i armen. Anledningen är att jag hade en dröm i natt där jag tatuerade mig och det blev sååå snyggt. Jag har länge funderat på det men inte vetat var jag ska tatuera mig! Tänk att drömmar ibland kan hjälpa en!




Makens tatuering som han gjorde när vi var 19 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar