torsdag 14 april 2011

Skyddsänglar

Hej bloggen sorry för dåligt update idag, fick ett sms av en vän på facebook om mammas hus klarade branden? Jag ba va???? Ringer mamma på en gång hon svarar inte, alltså jag fick panik. Går in på LT och ser dessa bilder. Mitt hjärta stanna, samma sekund ringer min pappa mig och meddelar att hans kusin ringt och sagt att vårt hus brinner, "Louisa snälla åk och titta". Jag försöker då ringa mamma igen och hon svarar och säger att vårt hus klarat sig med 6 meter. Så jävla hemskt 12 radhus drabbade. Dem har blivit ett med marken, finns ingenting kvar. Hela mammas hus är rökskadat och var avspärrad hela dagen. Nu bor dem på hotell. Mina tankar går till de drabbade som förlorat sitt hem och allt de byggt upp.

Denna bild är tagen från min mobil. huset närmast branden är vårt.....förstår ni vilken tur vi hade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar