torsdag 14 juli 2011

Idag blev det grill hemma hos mamma, jag blev så sugen och självklart lagade min underbara mamma det. Nu börjar verkligen känna mig ensam utan Michael....riktigt jobbigt måste jag säga, hade det varit fint väder hade man kunnat hitta på en massa, fast iför sig det är inte som att jag suttit ensam hemma. Jag är ute på vift hela dagarna.




Efter mamma blev det fika med Caro och Noor som jag inte träffat på evigheter. Mysiga tjejer.

Fick även lite fina presenter idag, bla detta snygga halsband och örhängen från Thailand, från min lillebrors fina vän Jennifer. Kommer bli så snyggt till ett enkelt enfärgat linne.






























































Sedan fick jag denna fina klänning från söta Gabriella!































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar