tisdag 5 juli 2011

Shopping

Hello....kom just hem efter en rolig men virrig dag, andra dagen på mitt nya jobb så allt är nytt och jag får en massa information kors och tvärs. Efter jobbet åkte jag ner till stan för att träffa mamma, vi hängde en stund innan det var dags att åka till Kungens kurva för att shoppa tillsammans med Katta hennes mormor och mamma...världens skönaste e dem. Vi skratta och skratta. Men iallafall det blev lite shopping.
Nu måste jag skynda mig, för min svåger väntar på mig, vi ska ut och springa =)=)=) Har ju trots allt varit tjockast i stan idag! tryckt i mig snickers, donkan mat och en hel påste gott och blandat.....
Ett nattlinne...=) brukar faktiskt ha sexigare än så, men nu på sommaren är det skönt med bomull =P
En bikini överdel för 50 :-

En kameraväska till min systemkamera, jag skulle köpa i samband med kameran men de var så jävla stora, idag hitta jag denna på Expert och den ser nästan ut som en vanlig väska. 400:-

Glömde visa denna klänning som jag köpte för några dagar sen från Warehouse


Warehouse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar