onsdag 27 juli 2011

Dagen!

Heeeeej Sunshines! Har just kommit hem från mormor. Va först hemma hos mamma och åt lasange. Varför smakar mammas lasange alltid bättre än sin egen??? Sedan fortsatte jag hem till mormor med en matlåda lasange till henne också. Efter lite mys kom min fina kusin Maria med min moster och mamma dit. Maria kom just hem från Beirut....och hon älskade Libanon. Det var så mysigt att ses och höra allt hon hade att berätta. Har verkligen saknat henne. Imorgon kommer hennes syrra min kusin Jurinda hem från Nice...då blir det mer kusin vitamin love. Maria hade med sig en present till mig från Beirut. Nämligen den lyxiga Thierry Mugler Alien EdP. Jag blev sååå glad älskar hans dofter.







Mammas lasange knäcker!
 

Alien är en fantasifull och intensivt Kvinnlig doft.

En annan doft från Thierry Mugler som är underbar är Womanaty. Den har Katta och är grymt god. Det bästa med dessa parfymer är att de är otroligt dryga och starka så det behövs endast 2 sprut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar