fredag 17 februari 2012

Barnvagn!

Hej kära läsare!
Nu  behöver jag hjälp, vi har letat barnvagnar och har äntligen hittat en vagn vi båda tycker om och är bland de bästa. Men jag har ett problem den finns just nu helt nytt för i år i Svart, annars är alla vagnar silver. Ni förstår vad jag menar om ni tittar på bilderna nedan! Vi har valt Bugaboo Cameleon eftersom den är en  väldigt smidig, mångsidig och komfortabel vagn, den passar oss perfekt eftersom vi bor mitt i stan. Det är en liten smidig vagn som fungerar i alla lägen. Tack vare de små svängbara hjulen som man även kan låsa fast passar den perfekt på alla mina turer på stan. Och tack vare att man så lätt växlar mellan små och stora hjul fram (bara att tippa över handtaget) fungerar den även bra på promenader i lite tuffare terräng. POWERWALK i sommar =)=)=)
Vagnen är superenkel att fälla ihop och tar väldigt liten plats i bilen.





Limited Edition Bugaboo Cameleon All Black! 11200:-

 
Bugaboo Cameleon Denim 10200:-

Den är väldigt mångsidig och går att beställa i många olika färger.
Så hjälp mig Svart eller Silver?

11 kommentarer:

  1. Den hel svarta den e grym!!

    SvaraRadera
  2. Jag har den svarta gumman..köpte den förra året! Mycket snyggare å mer stilren..köpte helast klädsel oxå, och sen offwhite till sommaren :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej fina!
      Ok vad nice...mike vill oxå ha den, tänker bara på att det kanske blir för mkt svart eller?
      Jaaaaaa vet Offwhite är sååååå fiiin.
      Puss

      Radera
  3. Oj vad svårt båda va fina på sitt sätt

    SvaraRadera
  4. Svarta va skit fin,,

    SvaraRadera
  5. Den svarta är inte alls fin! Den silvriga är mycket finare!!!'

    SvaraRadera
  6. hej louisa !!
    min kusin har köpt silver bagaboo,men om de börja snöa eller rengnar så bllir den fläkig av vatten . kram

    SvaraRadera
  7. hej louisa!
    jag rekomenderar den svarta efter som min kusin har köpt den silver när de söar eller rengnar bllir den flekig
    kram

    SvaraRadera
  8. Tack alla för att ni tagit er tid och svara =)
    =)=)=)=)

    SvaraRadera