fredag 3 februari 2012

Jobbig natt!

Alltså jobbigaste natten Ever! Somna ca fem, sex på morgonen! Jag hade så ont i magen, det var en smärta jag inte varit med om! Aj och oj! Det var så jag lät hela natten! Stackars maken fick inte mkt sömn!
När jag väl somnat var det dags för att åka till barnmorskan bra det för då kunde jag fråga om den hemska natten! Efter lite frågor och hon kände hur bebisen låg, så visade det sig vara sammandragningar! Nu var det första jag fick ut??? Ja vissa börjar så tidigt, livmodern drar ihop sig och sen släpper den och det är det som gör så ont sa barnmorskan!
Efter besöker var jag tvungen att köpa järntabletter! Vi besökte även englagåva och har äntligen bestämt oss för vilken barnvagn vi ska köpa! Berättar mer om den sen, nu ska vi äta lunch någonstans puss så länge!

1 kommentar:

  1. Vad roligt! Ooh vill garna se barnvagnen du har bra smak;)
    hur gar det med baby inrednigen? nar borjade du handla grejer?ja kan knappt halla mig o bara i vecka 13,,,.kraaam

    SvaraRadera