måndag 27 februari 2012

Uppskattad

Hello!
Sitter här på jobbet och har rättat nationella prov hela eftermiddagen.....gissa om jag är glad alla mina elever förutom en klara sig och ska då vidare upp på c- nivå. Fick denna klass i början av september och de kunde då inte ett ord svenska. Det har varit en tuff resa eftersom många elever hade särskilda behov. Som sagt jag vet att jag är en bra lärare och detta säger jag inte bara för att säga, utan jag ser skillnad och jag ser uppskattningen i elevernas ögon, plus att de säger det varje dag. Jag kan inte vara mer stolt än jag är just nu. Bra jobbat klass ED =)

Dessutom kom min arbetslagsledare fram till mig nyss och berömde mig för mitt arbete......=)=) Vilken dag =)
Hon sa att jag gör ett bra jobb är hjälpsam och sprider sån energi och glädje runt omkring mig!
Det gör så mycket att få höra sånt ibland....man liksom får ny energi =)  Det är underbart att känna uppskattning på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar