onsdag 19 juni 2013

Mysig dag

Hejsan!
Idag vakna vi vid 10 tiden, mata leona gröt och jag började plocka undan, Gud vad jag vill flytta till större hus, Huset vi skulle köpa visade sig vara mycket fuskbygge tack och lov att vi kollade upp allt i minsta detalj. Så nu är det bara och leta på nytt eller spara för att bygga!
Skickade även iväg ansökan för en förskoleplats åt Leona idag, hon ska börja nån gång i november på 50% Lite nervöst men kul för henne hoppas jag, hon är väldigt självständig och duktig samt tar för sig utan problem.
Under förmiddagen gick vi ner och mata ankor samt fiskmåsarna sedan åkte vi hem till mamma, min svägerska och hennes mamma kom också så vi umgicks och fikade. helt enkelt en mys pys dag!
Mamma tog fram min dockvagn från 1988 sååååååå sööööööööööööööt








Nu en feta sallad si så där på kvällskvisten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar