söndag 16 juni 2013

Leonas 1 års kalas

Leonas kalas är över och vi hann få lite sol innan regnet hann ikapp oss. Det blev lite stressigt med allt som skulle fixas men grym make som jag har laga han all mat, mamma hjälpte mig med bakningen och leonas tårta baka susanne på Maxi! Att förbereda inför Leonas kalas var verkligen speciellt, var tvungen att stanna upp och tacka Gud för henne och mitt liv Tack alla som var med idag! Det har varit en underbar dag med blandade känslor, fattar inte hur snabbt ett år har gått, kändes som igår jag fick henne! Man måste stanna upp och njuta av det man har och människorna runt omkring mig är så tacksam och glad för att jag har världens bästa människor i mitt liv. Fånga dagen och njut av vad livet har att erbjuda! Världens finaste presenter fick Leona också! Dem visar jag imorgon. 
Oxfile, potatisgratäng samt rödvinsås, meza röror helstekt Lax ungsbakade grönsaker, mini pizzor samt kött, feta och spenat piroger.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar