tisdag 11 juni 2013

Hello!
Idag vakna vi vid 10 och tog det lugnt åt frulle lekte lite och åkte sedan till Maria för att få naglarna fixade. Gick därefter till min mamma myste lite och åkte vidare till min svägerska. sedan väntade 2 timmar jobb på kvällen, nu sitter jag och maken här med ett glas rött och ska se på film. Några läsare verkar ha problem om när jag natta Leona osv???? För det första är alla barn väldigt olika och det är så lätt och slänga ur sig " när nattar du ditt barn egentligen? om hon vaknar klockan 11? ska inte barn sova 19-7?
Så svaret är att det finns inget svar åt dig, så länge mitt barn får sina timmars sömn och växer så skiter jag i normen 7-19!
Om det är så intressant och veta så sover hon 21:00 när maken åker till jobbet klockan 6 så gör han en flaska och då sover hon vidare till 9-10 undantag  igår då hon vakna 11! sedan är hon vaken till 13-14 och sover 1-2 timmar.
Så nöjda med svaret ?är så less på dessa kommentarer!

6 kommentarer:

  1. OMG folk måste lägga sig i allt . Varför kritisera andra ? Har aldrig förstått mig på det. Tycker du verkar vara en rolig och jätte bra mamma :) skit i all negativt .

    Ha det bäst !

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK SÖTA DU! JAG VETE FAN, MEN FOLK HAR VÄL INGE BÄTTRE FÖR SIG
      KRAAM

      Radera
  2. Hahaha! Vem f*n tror sig ha rätt att säga vad som är rätt och inte. Finns väl knappt nått rätt och fel?
    Sålänge allt funkar och barnet mår bra så är väl allt underbart?!
    Min dotter är i samma ålder som leona.
    Skulle gett min högra arm för att få sova så länge! Spelar ingen roll om hon somnar 19 eller 22, som en klocka vaknar hon 07.00 varje morgon!
    Jaja, jag ser det positiva i det att vi får många fler timmar ihop på dagen :)

    SvaraRadera
  3. Men herregud va folk ska tjata o lägga sig i!! Tiderna 19-7 blir nog mer av en rutin när barnen börjar på dagis!
    Strunta i folk och uppfostra henne så som du själv vill, du är hennes mamma och känner din dotter bäst ;)

    SvaraRadera
  4. hej darlin! Har man en blogg sa kommer det med kommentarer som dessa. De bara leva ditt live pa de basta sattet du vet ar ratt. Vad e ratt for dig ar inte ratt for andra. Du behover verkligen inte forsvara dig tycker jag for da ger du dig in i deras farliga lek. Negativa o fordomsfulla manniskor har inget battre att gora att kritisera och DOM har alltid nagot att kritisera om. :) puss

    Anemon

    SvaraRadera
  5. Uuuffttt däärdiii du ska inte ens svara på den frågan bara för att få de att undra mer!!!!! Tacka gud att hon har de timmarna så man det it e blir alltför tidigt för henne med att sova.. Jalllaaaa skit i allt.. Pusssss /claudia

    SvaraRadera