tisdag 1 april 2014

Hejsan! hoppas ni mår fint! Själv har jag åkt på värsting förkylning och kan knappt sova på nätterna, stänger jag munnen och andas genom näsan så är det som att någon kväver mig. Väldigt obehagligt och jobbigt. Vakna vid halv åtta idag, Leona låg fortfarande och sov så jag smög ut och gick till barnmorskan Siv  som jag hade inbokad tid med. Bebis mår bra och jag växer för fullt. 68 kg väger jag nu och man kan lugnt säga att jag är mycket mycket större nu än med Leona, hoppas det är lika lätt att tappa kilona som första graviditeten. Jag gick upp 15 kg med Leona och tappade 12 i sjukan....så lyxigt! hoppas att jag har samma tur denna gång.

Idag slutförde jag även betalningen på vår semester som vi bokade för nån vecka sen. Vi åker till Cypern Ayia Napa och ska bo på ett Blue Village hotell som är special anpassat för barn. I maj åker vi och det känns riktigt härligt förutom att jag inte vet vad fan jag ska ta på mig på stranden haha.
Visa stora bilder
Visa stora bilder
Visa stora bilder





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar