onsdag 16 april 2014

Lugna dagar


Hejsan!
Vi är i mitten av veckan och snart är det påsk! Det har varit ovanligt lugna dagar för mig på jobbet. Men det är bra jag har haft tid att rensa, sortera, planera riktigt grymma lektioner. imorgon är sista arbetsdagen sen väntar 10 dagar av semester.....underbart! funderar på att kanske åka till Jönköping och hälsa på mina kusiner eller till Polen och hälsa på brorsan.

Magen mår bra och växer fort är nu inne i vecka 24 och jag kan lugnt säga att det är en livlig tjej där inne. Jag längtar såååå efter att få hålla om henne och överösa henne med kärlek. Leona är i en sån underbar fas just nu och jag får inte nog av henne. Kärleken till sitt barn är helt klart något över allt annat man kan känna. Styrka, rättvisa, kärlek, glädje, välvilja och beskyddande är något man vill överösa sina barn med och längtar tills hon får sin lilla syster och kan ge henne lika mycket kärlek som hon ger mig.



Palmsöndag i söndags



- Posted using BlogPress from my iPhone



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar