torsdag 1 maj 2014

Hejsan!
Det har varit sjukstuga här hemma! Min semester tog slut i söndags och tanken var att jag ska börja jobba efter att ha varit hemma i 10 dagar!
Min älskade leona fick i söndags feber och blev helt sänkt! All energi och glädje försvann och hon blev som livlös! Läskigt hur varma de blir när de har feber! Dag tre när febern fortfarande inte lagt sig tog jag henne till läkaren och de visade sig att hon hade en sänka på 98 vilket är väldigt mycket! Läkaren skrev ut Pencellin och hon blev genast bättre! Hade hoppats på att hon skulle slippa Pencellin innan 2 års ålder men icke!
Tack och lov mår hon bättre idag och jag kan gå tillbaka till jobbet på måndag!

Vi har även firat Leonas kusins danoke ( tandfest) det var trevligt sällskap och massa barn!












- Posted using BlogPress from my iPhone


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar