tisdag 13 maj 2014

Hejsan!
Hur mår ni?
Här rullar allt på och det är full rulle som vanligt. Vardagarna går fort och jag hinner knappt med någonting, när jag även har tid för att göra det jag planerat så orkar jag inte. Många middagar jag planerat att laga blir istället en middag ute, Men men vi skyller på graviditeten. Nu är det inte många dagar kvar till Cypern och imorgon är min sista arbetsdag sedan lyfter vi på fredag! Ska bli så skoj att få umgås med min lilla familj. Maken hinner vi knappt träffa eftersom han jobbar så mycket så det ska bli trevligt.


Förra fredagen var det min tur att bjuda på Fredagsfika på jobbet


Hemma hos mamma så hitta jag Leona så där när hon ska äta hahahah


God Mellis med frukt och keso.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar