lördag 10 september 2011

cześć jak sie masz?
Jag är tillbaka.....
Shit vilken resa det har varit jag är helt slut både psy och fysiskt, har nog tappat minst 2 kg på 3 dar. Jag kan inte sluta gråta när jag skriver detta. Jag kan inte beskriva min saknad efter honom....min älskade lillebror. Trodde aldrig jag skulle känna så starkt, men tydligen JO! Jag är glad att jag fick vara med och starta upp hans liv i Polen där han ska bo i 6 år och sedan komma hem som Daktor =)
Vi kom fram torsdag kväll till studenthemmet Jubi som vi kallar den, riktigt fräscht måste jag säga om man ska jämföra med Uppsalas studentkorridor! 90% av studenterna är svenskar 10% kanadensare och amerikaner. Jag trodde att Josef skulle vara den yngsta studenten, men icke, alla var nästan 18-21 år. Riktigt sköna typer alltså! på fredagen där åkte vi till Ikea och en massa andra butiker och handla allt som behövdes för att det skulle bli ett hem. Jag måste erkänna att jag trodde att det skulle se väldigt fattigt och nerslaget ut. Men fan vad fint det var, vägarna, byggnader galleriorna såg typ ut som i Dubai och USA, Grymt bra shopping och billigt som fan, jag hann tyvärr inte med så mkt shopping till mig eftersom all fokus var på att fixa brorsans rum. Nu är jag såååå slut vakna vid 5 imorse för att hinna till flygplatsen. Landa i Sverige och raka vägen till en tjej som hade bokat mig för hennes förlovning. Sminka henne och åkte till mormor som jag saknat sååå mycket.
Nu behöver jag sömn.......
Puss
Love you bror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar