söndag 18 september 2011

MIN IPHONE =(

 Idag har jag jobbat i Make up store.....och hade det ganska lugnt faktiskt! dagen gick jätte bra och mot slutet så tyckte jag att min mobil var ovanligt tyst, hörde ingen vibration alls, när jag väl ska gå och hämta den så är den spårlöst försvunnen! Då är det nån jävel som har snott den! Jag blev så arg och ledsen hela mitt liv finns i min Iphone! Vad är det för människor som snor andras saker! Neee snacka om att hela min dag blev förstörd, speciellt eftersom jag inte köpte till försäkring. Ska ringa hemförsäkringen och kolla om det täcker? Fattar inte vem det var, Vi hade inga ovanliga kunder idag! Mest stamisar.....som sagt skenet kan bedra ibland!

Iallafall! Mot sju tiden åkte jag hem till Vanja för lite tårta och vin.....vi firade att hon blivit ett år äldre. De fortsatte ut och jag promenera hem!
Och nu....time too go to bed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar