söndag 4 september 2011

Stort grattis Roxana och Vladimir

Igår var det Roxis och Vladis bröllop! Det var ett fint och elegant bröllop. Vigseln var i serbiska ortodoxa kyrkan och festen i Panorama i Södertälje. Det var en störtskön fest med en massa fucka ur låtar =) hahaha, sebiska låtar ska vi inte ens snacka om, jag kände mig som en fjortis som aldrig dansat i hela mitt liv, takten var omöjlig att hålla koll på. Sedan var det dags för spansk musik eftersom Roxi kommer från Chile. Då var det bara låta Michael leda mig....salsakungen =). Natten var lång och det var mycket kärlek i luften........Stort grattis fina Roxi och Vladi =)

Fina Katta och Jonny

Bruden.....Emma och så lilla Isabella och Elenor

På väg in i kyrkan


Jag, Katta  och Anna passade på att fota efter vigseln.


Jag och Emma som även är gift med Michaels kusin


Första dansen med deras söta dotter i ringen!


Jag och min älskling

Finaste Katta och Anna

Time for Cake







Shake it


Jag och fina Liz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar