söndag 17 februari 2013

Är nu hemma efter en mysig men kall dag i Stockholm city! Idag var humöret på topp, hela familjen hade ett leende på läpparna, varför får ni veta snart =) Vi tog sovmorgon och bara rått om varandra på pappas lediga dag!
Mina läsare har skjutit i höjden och jag är sjukt nyfiken på vilka ni är? har trott att det bara är in mamma och 
kusiner som tittar in här, en tydligen inte! Så vilka är ni? 
Kärleken till dig är oändlig, älskade dotter!
Hitta även lite fint inne i Nk, Zara och Kapphal





6 kommentarer:

  1. Andra syrian mammor kanske :))
    Jag blev oxå en ung mamma för första gången i somras och gillar din blogg för all inspiration och tips på allt möjligt :))

    SvaraRadera
  2. Hellu jag heter claudia o vi har varit grannar :p nä skämt åt sido du vet vem jag e.. Pussa lillan

    SvaraRadera
  3. Leona är så söt :) // Christin

    SvaraRadera
  4. Jag är en tjej på snart 25 år som bor i Södertälje, halkade in på din blogg oa
    Kattas blogg, har läst den länge och tycker att den är ta oh roligt att läsa om
    Allt. Tar min lärarexamen snart så vi har det gemensamt :)

    Kan vi inte få ett ingående inlägg om ditt bröllop? (är en bröllopsjunkie)

    Kram kram!

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag e 25 år och har en bebis som e 3 månader gillar att läsa din blogg
    Och har gjort d i nu 1 år. Gillar dina tankar och bilder hoppas
    Vi får se mer inredning nu när ni flyttar till hus...kraam

    SvaraRadera
  6. Har följt din blogg sedan slutet av sommaren. Gillar den skarpt! Jag är 27 år och har en 1åring :)

    SvaraRadera