tisdag 19 februari 2013

Hejsan! Veckan rullar på och jag tackar för era kommentarer, kul å höra vem ni är =) vädret fortsätter skit och värmen är inte långt borta för oss, vi planerar en sista minuten nästa vecka nån gång =) längtar så, hoppas dock det finns biljetter eftersom det är sportlov!  ikväll jobbar jag och då släpper jag av Leona hos morfar eftersom Michael jobbar! Att skaffa ett till barn ganska snart var så självklart när Leona var liten, dock inte länge hon sitter inte still och mitt hus ser ut som hej kom å hjälp mig! Hon river ner allt öppnar lådor osv.
Hur som har börjat med potta och det gick bra invigde första klutten i morse =)
Beställde lite sommar klänningar till Leona inför semestern nu också!




3 kommentarer:

  1. Söta klänningar :) vart har du beställt dom?

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Från Usa!
    Jag har även beställt härifrån =)
    http://www.babyshop.se/ralph-lauren/s/341
    http://www.childsplayclothing.co.uk/ralph-lauren?p=2

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset :)

    SvaraRadera