onsdag 20 februari 2013

Hejsan!
Vilken dag och än är den inte slut, börja med att vi vakna vid 6 åkte och hämta svärfar släppte av honom i Karolinska och då var klockan bara 8, åkte till pappa åt frukost, därefter gick runt lite på stan och åkte vidare till Liljeholmen för att hälsa på maken, åkte sedan vidare och jobba PL 2 timmar, efter det åkte jag till mormor myste lite och kom hem för en kvart sen, Leona ska få sova en stund innan jag åker till Skavsta för att hämta makens släkt som är på besök i Sverige från Tyskland, vi har nämligen bröllop på lördag!
Fan vad jag längtar till en solsemester nu, speciellt idag när det var så kallt.
Alltså jag måste erkänna att jag inte har så mycket att blogga om nuförtiden, så ni får gärna komma med förslag om det är nåt speciellt ni tycker om =)
Här kommer i allafall dagens shopping! Måste rensa hennes garderob nu bort med alla storlek 62 och nästan 68 och fram med 74 =)




Gårdagens busfrö! Som vägrar sitta still!

2 kommentarer:

  1. Måste säga att jag beundrar dig! Jag är 25 år gammal och Jag har en flicka som är 7 månader.. Vi gör nästan ingenting under dagarna, det är kallt o tråkigt i Södertälje. Dem flesta jobbar o så.. Blir imponerad av att du klarar av att göra så mkt med en sån liten tös :))
    Du kan väl skriva lite vårens mode? Om er resa som ni gjorde till Miami?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej gumman!
      Jag vet jag håller med tälje är en tråkig stad uner vinter halvåret! Tack söt du är, När Leona föddes så tänkte jag på att jag inte ska hindras från att göra det jag tycker om, och Leona är snäll så jag kan oftast göra det jag vill, dock så kommer det bli mindre med sånt nu när hon inte sitter still =)
      Absolut ska ta mig tid och skriva om miami resan
      kram

      Radera