onsdag 3 juli 2013

Dagens

Hejsan! Jag är såååå slut! Kan knappt gå efter gårdagens pass på WC! Det var tufft men så jävla härlig känsla efter! Saknar verkligen och träna, innan jag blev gravid tränade jag minst 3 gånger i veckan! Och innan jag fick jobb 5 dagar! Måste komma igång igen så fort leona börjar dagis! Sorry för bloggtorkan men har verkligen inte hänt mycket! På söndag åker vi till Side Turkiet! Bokade resan idag spontant si så där! Ska bli härligt med riktig sol och bad! Hotellet är helt nybyggt så det ska bli extra lyxigt :) Fram tills dess blir det lugna dagar på lördag har jag brudsminkning plus 6 så det blir en tuff dag men kul!
Just nu har jag problem med att natta Leona vill liksom lära henne att sova helt själv, ni vet lägga henne i sin säng å stänga dörren haha, går ock inte så bra hon grät i totalt 17 minuter sen orkade jag inte mer,men framsteg är att hon sover i sin säng om jag ligger i min å sträcker in min arm =) Älskar ihjäl den lilla akrobaten. 



Exterior view
- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Vad roligt med semester det behöver du;) hoppas
    Du kan berätta om hur d går att lägga leona själv. Min son
    Är 7 månader och jag ammar honom till sommns varje natt och när han vaknar
    Då ska han ha tutte annars sommnar han inte om så d blir att han sover hos mig
    Jag vill att han ska ta napp men han vâgrar! Har du något tips till mig?
    Kraaam tack för en super blog

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen!
      Ja ska bli så skönt!
      Jag lovar och uppdatera =)
      Jag hade samma problem som dig, ammade till 10 månader tror därför det är extra svårt att lära dem sova själv nu när de somnat på tutten ! Men ska kämpa =)
      Tack å kram på er

      Radera
  2. Vad heter hotellet ni ska till?

    SvaraRadera