söndag 21 juli 2013

Livet

Hejsan!
Jag hoppas bi haft en fin helg! Vi har bara legat och stekt i solen idag, åkte till mamma och myste! Min lillebror åkte iväg på en resa idag han och hans vänner ska åka igenom Grekland Spanien och Cypern och vara borta i 3 veckor! Jag försökte prata vett med honom, ni vet drick inte gör mycket, var rädd om dig... osv! Fastän jag vet att det går in i ena örat och ut i andra! Något jag är tacksam över är att mina föräldrar aldrig hindrat oss från något, jag har aldrig blivit nekad något jag velat ha eller göra! Redan som 16 åring gjorde jag min första resa ensam till Irland, sedan har det bara fortsatt, USA, Bulgarien, Montenegro, Grekland! Men för att få allt detta var jag tvungen att sköta skolan! Jag var ambitiös i skolan och jobbade hos min pappa på helgerna! Jag levde livet och mer där till! Jag är så glad över allt jag fått uppleva och sett under min ungdom! Finns ingenting jag ångrar eller önskar att jag inte gjort, men hade jag inte gift mig hade jag 100% åkt utomlands och pluggat och kanske stannat! Älskar min man och Leona och kan inte tänka mig ett liv utan dem, men både jag och Michael kan tänka oss att flytta utomlands!

Igår åkte vi och hälsa på min kusin Edward och hans familj! De har byggt hus i Järfälla och gissa om vi blev ännu mer sugna på det!



- Posted using BlogPress from my iPhone
































Idag har vi solat på mammas bakgård






Sedan en middag på barollo med svägerska och svåger å maken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar