onsdag 14 augusti 2013

Igår åkte jag och katta upp till sth för lite girltime
Vi gick runt och avslutade kvällen på Vapiano med Daria och gänget! Hittade en Chanel väska på Stockholms auktion! Har alltid velat ha en Chanel det är en tidlös väska! Så när jag såg den kände jag bara den måste jag ha! En helt ny skulle jag aldrig ha råd med just nu! Orka lägga ut 40 tusen det är vad den storleken kostar! Så för att kunna köpa den sålde jag min Prada väska! Så blir det 5500kr mindre att lägga ut ;) glad tjej är jag nu! Älskar min Prada men har knappt använt den! Den går inte att hänga på barnvagnen och den är för stor för att köra vagnen och ha den runt handleden!
Lika bra att någon annan får användning av den 😍


- Posted using BlogPress from my iPhone









2 kommentarer:

  1. Vilken model blev det? Lägg upp en bild om du har lust :)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska förhoppningsvis hämta ut den imorgon hoppas att den finns kvar, då lovar jag att slänga upp en bild ;)

      Radera