måndag 26 augusti 2013

Dagens

Har haft makens fina kusin här från örebro hos oss igår och idag! Vi myste med lite gott å skvallra och tills ögonen sa stop! Sen jag blev mamma har jag upptäckt att jag inte orkar hålla mig vaken mer än 12 , sen blir jag trött och tjurig! Helst vill jag hoppa i säng med leona vid 21! Men alla våra rutiner kommer nog ändras snart när jag börjar jobba och leona går på dagis! Hon kommer somna vid 19-20 å jag vid 22!

Hursom idag vakna vi fixa en god frulle och åkte till Hovsjö där jag hade nageltid! Efter det åkte jag och mamma å Jessica till min svägerska Löris och myste med bebisen Isabelle! Mamma hade bakat en underbar kärleksmums och morotskaka!



- Posted using BlogPress from my iPhone

















Min fina mami








Väl hemma lagade jag ris potatis å kycklingben! Leonas favo mat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar