lördag 17 augusti 2013

Har varit hos min mormor och hängt hela morgonen, jag älskar henne nästan mer än allt på denna jord, Hon har tagit hand om mig hela min uppväxt och nu är det jag som får ge tillbaka.
Efter mormor tog ja en runda på stan och hitta lite kul! Det är farligt att bo mitt i stan, man hittar alltid något att spendera pengar på. Igår hade jag möte med min chef och det gick jätte bra, mina förslag gick igenom och jag kommer jobba 8:30-12 , 3 dagar i veckan och 1 dag 12-16 ledig hela tisdag =) så börjar jag tills Leona blir lite större. Har en massa mammadagar kvar men vill spara dem tills Leona blir större och kanske har syskon då. Tänker att de då behövs mer! Kanske tänker fel?





2 kommentarer:

  1. Snygg tröja. Var kan man hitta den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      den finns faktiskt på Axelsson =) 399:-

      Radera