fredag 16 augusti 2013

God morgon! Vakna vid 9  idag, Jag sitter och dricker blåbärsmootie och Leona leker. Jag ska strax åka till mamma och släppa av Leona sedan åker jag till skolan för att träffa min chef och diskutera min återkomst i höst. Ska faktiskt bli kul ska dock tillbaka 75 % så det blir bra för Leona också nu när hon är så liten.
Igår åkte jag upp till Stockholm för att umgås med min fina vän och Leonas gudmor Gabriella. Vi promenera runt i Djurgården och åkte för att hämta ut min väska! Väl framme så säger damen att den såldes igår. Jag blev sååå ledsen ni anar inte. Men det kommer väl fler jag skrev upp mitt namn och nummer och hoppas att den väskan blir min en dag =)


- Posted using BlogPress from my iPhon



När vi gick igenom lite kläder hitta vi Leona så där =) hon fick tag på choklad
Vi luncha på ny öppnade stället Broms






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar