tisdag 11 mars 2014


Hejsan! det var ett tag sen nu! Det har hunnit bli vår sen sist jag titta in här heheh. Hur underbar är inte det? Måste dock köpa svarta rullgardiner för våra persienner tar in ljus och Leona vaknar tidigare än vanligt. Jobbigt värre. Tack å lov så mår jag mycket bättre och det känns så skönt att jag har energi och lust för mig själv och min dotter. På tal om Leona jag dööööör för den tjejen och nu när hon börjat prata så är hon ett riktigt charmtroll nya ord kommer ut ur hennes mun hela tiden. I helgen så blev det en fika med Vanja och Andrea och efteråt åkte jag Maria, Jurinda och Katta ut till Taxinge och åt en mysig lunch med en massa gott. Så mysigt att umgås. Annars så är det jobb och mycket häng hos mamma som gäller.





- Posted using BlogPress from my iPhon

Ny present från Gudmor som jag åt lunch med idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar