tisdag 25 mars 2014

Hello!
Hur mår ni?
Här är det segt, mitt järnvärde har fortfarande inte gått helt upp och jag är sjukt trött hela tiden. Livet har verkligen inte varit sig likt sen jag blev gravid. Jag är normalt en glad och livfull person som älskar att röra på mig och hitta på saker, men nu tycker jag allt känns jobbigt och trist. Jag känner mig så stor och klumpig och blir trött av minsta lilla.
I lördags så kom min kusin Jurinda och lekte med Leona så jag fick tvätta klart. Det tackar vi för och min älskade mamma hade jag inte heller klarat mig utan. Får så mycket hjälp från henne.
Mot kvällen var vi bjudna på min kusins dotters 5 års kalas. Vi hade sååå roligt och skratta så vi fick magrutor. Det var massor av lekar både åt de små och åt de stora.



Sur sallad det är det som gäller nu!




- Posted using BlogPress from my iPhone








Hitta en fin kofta och pyjamas till Leona inne på POP



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar