fredag 21 mars 2014

Hej fina läsare! Vill tacka för era gratulationer.
Och ert fina stöd! Sam sagt jag har ruskat av mig alla elaka kommentarer och fokuserar på mig och min glädje inför min förlossningen och stunden jag får hålla i min prinsessa. Jag är tacksam och välsignad över att kunna bli gravid och få barn.

Fick ett vackert bibelcitat av min älskade bror som bor i Polen!

Han kallade till sig ett barn och ställde det framför dem och sade: ”Sannerligen, om ni inte omvänder er och blir som barnen kommer ni aldrig in i himmelriket.  De som gör sig själva små som det här barnet är störst i himmelriket.  Och den som i mitt namn tar emot ett sådant barn tar emot mig.
Men den som förleder en av dessa små som tror på mig, för honom vore det bäst om han fick en kvarnsten hängd om halsen och sänktes i havets djup.  Ve dig, värld, med dina förförelser. Förförelserna måste ju komma, men ve den människa genom vilken de kommer
Se till att ni inte föraktar någon enda av dessa små. Jag säger er att deras änglar i himlen alltid ser min himmelske faders ansikte.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar