fredag 6 maj 2011

Dagen i helhet!


Sitter hemma hos mamma och pappa tillsammans med maken. Jag sitter och ska välja en bild på min lillebror som ska ta studenten om en månad. Alltså jag kan inte förstå att de varit så små. Hitta en stört söt bild på oss. Tycker dock att han inte var så söt som bebis på denna bild, men jag var störtsöt.

Efter jobbet så ville jag träna men jag glömde mina träningskläder hemma, så istället kom Katta hem till mig och vi tog en lång joggning runda på totalt 4,6 miles = 8 KM =)=)=) såååå skönt. Men vi såg ut som två Akrobater med våra hårband/mössa. Det blåste så mycket att vi trodde Katrina var på väg.
Middagen blev en super god Spagetti bolognese made by maken. Lovski baby boy.















Jag 8 år och Josef 9 månader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar