måndag 9 maj 2011

IDAG

Hello kära läsare!
Varit en riktig värdelös bloggerska idag, anledningen är att jag inte haft en sek ledig. Dagen startade med att jag vakna vid 11....mmmm snacka om sovmorgon. Tro mig jag behövde det. Sedan åkte jag till jobbet, vilket by the way var så kul idag, eftersom vi satt ute och hade lektion. Med solen som sken som den gjorde kunde vi bara inte vara inomhus. Efter jobbet skyndade jag mig till sydis och träna 1 timma, in i duschen och snabbt iväg till nästa jobb som PL. Väl hemma hade maken inte fixat middag och hungrig som jag var åkte vi ner till stan och åt kebab..... min första kebab sen jag blev matförgiftad =(. Men denna åt jag idag på dalparken som alltid har färsk kebab.
Sist men inte minst så fick både jag och Mike ångest över kebaben så vi tog världens längsta powerwalk på nästan 1 mil. NU 22:45 är jag hemma efter världens längsta dag










Köpte lite svenska jordgubbar på hemvägen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar