söndag 15 maj 2011

MYS PYS Lördag


God morgon gott folk! Jag har just vaknat =) sååå skönt. Vilken underbar söndagmorgon. Maken är oxå ledig och vi låg länge i sängen och bara drog ut på tiden. Nu är jag uppe och ska dricka kaffe och smaska på lite choklad. alltså choklad på morgonen är det bästa som finns.
Lite om igår.....det var en riktig trevlig kväll, jag jobbade fram till sex, sedan kom Katta, hennes fästman och min fina kusin Maria och hämta mig. Vi åkte till Heron city och möte upp Michael för att umgås.




Jag vete fan vad dessa akrobater gör.
Vi avslutade kvällen med att se Thor 3D.....OMG  guden Thor var så snygg att jag höll på att tuppa av.... Jag kunde inte sluta prata om hur snygg och sexig han var....tills jag upptäckte att maken satt hos mig...OOPS =)=) Men men han vet hur jag är =) Jag älskar stora biffiga killar...typ Wrestling killar......Men har världens bästa ändå. Min man är ganska stor han med! Filmen i sig var helt OK, sköna effekter med 3D.
“Thor” claims top spot at international box office
Anthony Hopinkins som "Den allsmäktiga guden Oden."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar